پارسا جونپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

روزگار تنهایی پارسا ...

مهد کودک

1390/11/5 16:47
نویسنده : مامانی
198 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا:

امروز بردمت مهد ، بعد از کلی فکر کردن و سبک و سنگین کردن و سپردن اینور و اونور برای پرستار ،بالاخره تصمیم گرفتم بزارمت مهد .

دیشب تا صبح چند دفعه ای بیدار شدم و به اینکه دارم کار درستی میکنم یا نه فکر کردم...niniweblog.com

امروز صبح از خواب بیدارت کردم گفتم می خوای بری با نی نی ها بازی کنی کلی ذوق کردی و با زبون مخصوص خودت ابراز خوشحالی کردی.niniweblog.comniniweblog.com

رفتیم خیلی خوب بودم ، اومدم پایین با دوربین دیدمت ، دیدم داری خیلی حرفه ای با بقیه میرقصی ، خیلی خوشحالم که اینقد دوست داشتی ولی یکی می گفت ممکنه بعد از ٢-٣ روز دلت و بزنه ، حالا ببینیم چی میشه

خدا کنه همه چی با خیر و خوشی بگذره...niniweblog.com

آخر کار هم با خداحافظ مخصوص خودت و کلی بوس فرستادن دل همه رو بردی همه کارمندهای اونجا قربون صدقه ات می رفتند

خیلی خوشحالم ، این یکی از بزرگترین استرس های زندگیمه، ببینیم چی میشه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیوا
6 بهمن 90 16:01
مهد خوش بگذره پارسا خان.....
مامان یگانه
8 بهمن 90 13:05
ایشاالله که دوست بداره ومهد بمونه
مامان محمدرضا
16 بهمن 90 13:28
کار خوبی کردی امیدوارم بهش خوش بگذره ، ولی اگه چند وقت بعد کمی بی تابی کرد یه هدیه بگیر به مربی مهد بده بهش بدن خیلی موثره