پارسا جونپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

روزگار تنهایی پارسا ...

از اینا برام میخری؟

1391/9/9 9:50
نویسنده : مامانی
365 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا: مامان از اینا برام میخری؟

مامان: باشه مامان میخرم برات

بابا: بابا یکی باید پیدا بشه برا خودم بخره از اینا

مامان : بزرگ که شدی میخرم برات مامان

پارسا : ببین چقدر بزرگ شدم من ؟ پاهام و نگاه کن

مامان : نه مامان باید بزرگ تر بشی اندازه بابا بشی

پارسا : ببین چقد بزرگ شدم؟ ببین اندازه بابا شدم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آبجی فاطمه جون
9 آذر 91 10:25
سلام خوب یکی براش بخرید چه اشکالی داره فاطمه توی مسابقه وبلاگ ثمین شرکت کرده اگه خواستید بهش رای بدید به آدرس زیر برید http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php تو قسمت نظرات آلبوم ٤ به فاطمه ( کد ٣ ) رای بدید
مامان پوريا پهلووون كوچولو
25 آذر 91 23:31
گفتم مرد شدي!! ولي نه اينقدر ديگه كه از اينا بخواي وقت زياده واسه اين بازيهات عزيزم
مامان سارا
20 اسفند 91 15:28
منم از اینا می خوام