پارسا جونپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

روزگار تنهایی پارسا ...

سم و انداختی آشغالی؟

1391/8/24 12:47
نویسنده : مامانی
291 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امروز هوا خیلی سرد شده خیلی بارون میاد ، اون بالا مالاها داشت تگرگ میومد ، الان مهدکودکی ، من اومدم یه سر خونه دوباره میرم .

این روزا خیلی شیرین شدی همش دارم قربون صدقت میرم ، میخوام یه جوری احساساتم و بهت نشون بدم ولی میدونم که اذیتت میکنم اعصابت و بهم میریزم آخه چیکار کنم؟ میخوام بچلونمت لبخند

پارسا: مامان سم و انداختی آشغالی؟

مامان : سم ؟ سم چیه؟

 پارسا : سم نه ، سم . انداختی آشغالی چرا؟

مامان : سم؟ نمیفهمم چی میگی مامان ؟ سم چیه؟

پارسا: سسسمممم ، روشن میکنیییییم فوت میکنییییییییم

مامان : قربونت برم من ، شمع؟ آخه خرابش کرده بودی انداختم آشغالی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پوريا پهلووون كوچولو
28 آبان 91 20:21
قربون شيرين زبونيات