پارسا جونپارسا جون، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

روزگار تنهایی پارسا ...

حرفم و پس می گیرم

1390/12/17 13:28
نویسنده : مامانی
246 بازدید
اشتراک گذاری

بابا مهدکودک عجب چیز خوبیه نیشخند

بابا آدم نفس میکشه ، بابا آدم زندگی میکنه ، بابا آزادیه نیشخند

شیطانشیطان

یه امروز و گفتم جفتمون بمونیم خونه مثلا به خودمون حال دادیم ولی نق نق-نق نق

چه غلطی کردم کاش امروزم فرستاده بودمت رفته بودی ، (قیافه ام الان خیلی خبیث شده نه؟)لبخند

دوستت که دارم خیلی هم دوست دارم پیشم باشی وقتی هم نیستی همش به فکرتم... ولی تو رو خدا نق نزنمشغول تلفن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خانوم الف
17 اسفند 90 13:58
آره گاهی حتی یک مامان هم حق داره خسته بشه. من کلاً خیلی بدم میاد که آدم الکی فیلم بازی کنه و وانمود کنه که هیچ وقت نشده خسته بشه یا تحملش از بی خوابی ها و گریه های بچه سر نیومده باشه... بالاخره آدمیزاده دیگه... ولی خب هرچی هم که باشه باز یک «مادر» صبرش زیاده حتی بیشتر از یک «پدر»... دختر من «حنا» داره کم کم 15 ماهه میشه... و همین الان که من پای کامپیوتر نشستم نزدیکه ازم بره بالا!! من هنوز دلم به مهدکودک راضی نشده. هرچند اصلاً عادت به خانه ماندن ندارم و کم کم دارم خل میشم
مامان یگانه
17 اسفند 90 14:11
آدم که اینقدر نباید راحت طلب باشه آخه خودت هم که کوچیک بودی نق می زدی.پارساجون هرروز خونه بمون ونق بزن.
پارســــــــــــــــا
17 اسفند 90 14:22
این مسائل خیلی پیش میاد برای مامان ها بچست دیگه کاریش نمیشه کرد خوشحال میشم به من و پارسا هم سر بزنید اگه با تبادل لینک موافقید منو به اسم وبم لینک کنید بهم خبر بدید منم لینکتون کنم
مامان پوريا پهلووون كوچولو
17 اسفند 90 23:30
بيچاره تقصير نداره يه مدتيرو ددر بوده حالا تلافيشو داره سرتوندر مياره مقاوم باش عزيزم